Audiofilas › Forums › Akustikos inžinerija › Įrašų studijos
- This topic has 1 reply, 1 voice, and was last updated January 4, 2020 at 10:48 by Belas.
-
AuthorPosts
-
January 3, 2020 at 17:30 #3730
Įrašų studijų garso kontrolės kambariai įdomūs, nes įrengti pagal teorijos reikalavimus. Pažvelkime į Japonijos Fuji Broadcasting Center studiją Tokijuje.
Iš druskai atsparaus titano 27 aukštų kompleksas buvo pastatytas 1997 m. 1350 tonų sverianti apžvalgos sfera įrengta 27-ajame aukšte. Akustikai buvo skirtas ypatingas dėmesys, nes reikėjo nuslopinti aplinkos triukšmą. Taip pat buvo įrengtos 5 aukščiausio lygio įrašų studijos.
Pirmosios studijos sienoje matome Kinoshita RM-4BC monitorius:
Visuose didžiosiuose Kinoshita monitoriuose sumontuoti plačiajuosčiai specializuoti TAD garsiakalbiai. Tai leidžia atkurti visą muzikos spektrą dviem dažnių moduliais ir sumažina filtrų įtaką.
Antrojoje studijoje didžiulio dinaminio diapazono Kinoshita RM-7VC monitoriai:
Garso kontrolės kambariuose kolonėlės montuojamos sienoje, nes šis būdas leidžia išvengti difrakcijų ir nebereikalinga priekio panelės įtakos korekcija. Reikia paminėti, kad į sieną montuojamas kolonėles nukėlus ant grindų jos išsiderins ir garsas būna prastas. Sumažėjusį žemųjų dažnių atkūrimą galima kompensuoti, bet reikia konstruoti naujus filtrus. Mano patarimas būtų to nedaryti – nupirkus Kinoshita ar kitokius į sieną montuojamus monitorius, reiktų įsirengti ir sieną jiems sumontuoti. Taip pat siūlyčiau rinktis AS su vienu 15″ žemadažniu, o ne su dviem. Kalbu apie tokius, kaip Kinoshita RM-5, RM-11 arba TAD/Exclusive 2402/2404 monitorius.
Reikalas paprastas – AS su vienu 15″ geriau telpa į akustikos reikalavimą garso sklaidai užtikrinti ir bus geresnė garso rezoliucija. Kolonėlių pora su vienu 15″ garsiakalbiu kiekvienoje AS gali įgarsinti net akustiškai gerai paruoštą (nuslopintą) didelį muzikos klausymo kambarį. Du žemadažniai reikalingi tik ypatingai dideliems kambariams, klubo salei arba įrašų studijos dideliam garso kontrolės kambariui įgarsinti.- This topic was modified 4 years, 10 months ago by Belas.
January 4, 2020 at 10:48 #3747Užtikau, kad pernai rudenį turtingame Tokijo Shinjuku rajono Heart DJ Bar įgarsinimui pasirinkti didieji Kinoshita RM-7 monitoriai. Tai pavyzdys kaip nereikėtų daryti, nes konstruktorius S. Kinoshita visus didžiuosius monitorius suprojektavo darbui sienoje; pastačius ant žemės, tokios AS išsiderins ir viso potencialo neišnaudosime. Žemųjų dažnių sumažėjimą galima kompensuoti korekcijomis, panaudoti išmanųjį kambario modų kompensavimo įrenginį, bet tai iššaukia kitų degradacijų. Taip pat atsiras difrakciniai iškraipymai, kurių kompensuoti nepavyks.
Filmukuose parodyta kaip Japonijos jaunimas linksminasi, o šios nuotraukos centre priešais barą tolumoje matyti Kinoshita RM-7:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.