Audiofilas › Forums › Akustikos inžinerija › Akustika ir kolonėlės › Studijiniai monitoriai › ALTEC 604 Duplex › Reply To: ALTEC 604 Duplex
NEPASTEBĖTOS PASTANGOS
Įdomu pažymėti, kad tais pačiais metais kai UREI užsakymu Edas Longas laike suderino 604, Džonas Mejeris (John Meyer) ištaisė „McCune Sound“, taip pat su 604 garsiakalbiais. D. Mejeris jau kelerius metus, naudodamas kompiuterinę analizę, aktyvius krosoverius ir uždelsimo linijas, taisė garsiakalbių sistemas dėl laiko poslinkio, tačiau nebuvo plačiai žinomas. Apie „Meyer/McCune 604“ buvo mažiau žinoma, nes kolonėlės buvo scenos monitoriai. Ironiška, kad nors D. Mejeris bandė sudominti gamintojus savo 604 krosoveriu, visi jie sakė, kad tai nepavyks. Jei tik jis būtų sugalvojęs kelis nuvežti į įrašų studijas.
STENGIASI NEATSILIKTI
Didžiulė UREI derinimo laike sėkmė nustebino pramonę, ypač „Audio Marketing Ltd.“. Toks akibrokštas vertė ką nors daryti, kad „Red Series“ monitoriai išliktų konkurencingi. 1980 m. pristatė aktyvinį „Mastering Lab“ krosoverį, kuriame buvo įdiegta laiko postūmio grandinė. 1980-1981 m. buvo parduota apie 30-40 Ricko Andersono iš „Audiotechniques“ sukurtų „Time Sync“ krosoverių, tačiau akivaizdu, kad UREI 800 series monitorių pardavimų tempas buvo per didelis, kad jį būtų galima sustabdyti. 1981 m. birželį „Audio Marketing Inc.“ nutraukė „Mastering Lab“ krosoverių, „Big ir Super Reds“ bei „Time Syncs“ gamybą dėl nepakankamų pardavimų. Putnamas įroniškai pastebėjo: „Aš būsiu pirmas, kuris prisipažins, kad visą šį TA projektą paspartino būtent „Mastering Lab“ filtrų sėkmė“. JBL pardavimai taip pat krito, 1981 m. buvo visiškai atsisakiusi savo 4300 serijos monitorių. Apie tai liudija naujos kartos – 4400 serijos monitorių su laiko poslinkio korekcija pristatymas.
-
This reply was modified 2 weeks, 6 days ago by
Belas.