Reply To: Subvuferiai

#7860
Belas
Keymaster
    Audiofilams rekomenduočiau rinktis AS su kuo mažiau dažnių juostų. Plačiajuostės netenkina akustinių reikalavimų, bet turime puikių dvijuosčių, nuo lentyninių iki didelio jautrio su ruporais visai įrašų dinamikai atkurti. Turime žinoti, kad subvuferis ateina su dar viena dažnių juosta ir dar vienu krosoveriu. 2-juostės AS gali atkurti pusę muzikos dažnių, 3-juostės – trečdalį, todėl turėti dar vieną dažnių skyrimą kažkur žemiausiose oktavoje akustiškai negeras sprendimas.

    Miuncheno High-End parodose matome šimtmečio senumo projektą. Apie visokias šiuolaikines daugiajuostes dičkes rasite įvairiausių atsiliepimų, bet apie šias WE senovines nesu skaitęs ar girdėjęs blogų. Dideliame kambaryje matydavau susikaupusius muzikos mylėtojus, koridoriuose jie dalindavosi patirtomis emocijomis… Subvuferių tokioms nereikia ir net nesukonstruotume.Agnius-prie-GIP-sistemos_smAmerikiečių WE kino sistema Mirrophonic Sound System (1936), kurią parodose pristato GIP Laboratory.

    Reikia paminėti dar vieną problemą – daugelis stiprintuvų neturi tembro reguliatorių ir tonkompensacijos (loudness). Gamintojams palanku, galima atpiginti produkciją, o apvilkus hai-end rinkodara, kainą galima net padidinti.
    Tembro reguliatoriai leidžia kompensuoti įrašų išsibarstymą, užmaskuoti kambario akustinius trūkumus arba klausos degradacijas. Jei stiprintuve reguliatorių nėra, tada žmonės ieško kelių padidinti ŽD arba AD garsumą. Subvuferis arba ultra-tviteris yra prieinamiausias būdas, tačiau nei vienas, nei kitas akustiškai nėra geresni už tembro reguliatorius.  Pamažu situacija keičiasi, kreipiasi daugiau patyrusių muzikos mylėtojų, ieško stiprintuvų su tembro reguliatoriais ir tonkompensacija.

    • This reply was modified 2 weeks ago by Belas.