Reply To: Kodėl skaitmeninis garso signalas gali būti nemėgiamas?

#9352
Belas
Keymaster

    Peržiūrėjau naujausią Aleksandro Lvovičiaus Balajevo. iš Maskvos GAS apžvalgą.
    Šis interviu jau aplink muziką iš failų. Tie patys plačiajuosčiai Ferguson Hill ruporuose iš skaidraus plastiko, o signalas iš MSB SAK. Muzika nebe iš juostinių magnetofonų, bet iš galybės brangiausių skaitmeninių aparatų ir pabaigos nematyti…
    Šį kartą garsas visai prastas, pateisinti įrašymo technologija nepavyktų. Pirmoji Elos Fidžerald daina demonstruoja specifinį plačiajuosčių garsiakalbių skambėjimą, bet toliau filmuke esantys įrašai tiktų nebent tolerantiškam melomanui. Kalbu apie įrašo iš Qobuz serverio – filmuko 14:37 epizodas: Hanne Boel – After Midnight. Sunku atpažinti Cassandra Wilson – Strange Fruit ir kitus įrašus.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    1. Dideli pinigai kokybiško
    garso negarantuoja.
    2. Tiesiausią kelią surasti padeda žinios.
    3. Kokybiškam muzikos atkūrimui plačiajuosčiai garsiakalbiai yra prastas pasirinkimas, tokių kolonėlių įrašų studijų garso kontrolės kambariuose nepamatysi.
    Maskviečio skaitmena

    • This reply was modified 7 months ago by Belas.