Kodėl skaitmeninis garso signalas gali būti nemėgiamas?

Audiofilas Forums Akustikos inžinerija Signalo šaltiniai, stiprinimas ir signalo apdorojimas Kodėl skaitmeninis garso signalas gali būti nemėgiamas?

Viewing 2 posts - 21 through 22 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • #6486
    Belas
    Keymaster

      FB grupės dalyviui trumpai atsakiau į kitą V. D. laiško dalį –
      Mano atveju tik supertweeteris turi 96dB filtrą nupjaunantį žemiau ~22K, tweeteris labai staigiai krenta ties tuo dažniu akustiškai ir jokio papildomo filtro jam nereikia. Prijungus supertweeteri jokių papildomu IMD VD-AD ruože išmatuoti nepavyksta, išgirsti taip pat.

      Žinome, kad dažnių juostų didinimas yra viena iš IMD iškraipymus mažinanti priemonė. Aktyvinėse kolonėlėse su 10 dažnių juostų iškraipymai būtų nuslopinti, nes nebūtų sąlygų rastis antrajai ir aukštesnėms THD harmonikoms. Su IMD reikalai sudėtingesni. Kolonėlių dažnių juostų didinimas situaciją gerina, bet lieka kitas klausimas – kokius iškraipymus generuoja patys garsiakalbiai, koks jų linijiškumas, kokia dinaminė priklausomybė?
      Daugiajuostės AS leidžia naudoti pigesnius garsiakalbius arba būna paprasčiau garsiakalbius keisti kitais.  Daugiajuostės vilioja pirkėjus, todėl daugiajuostės AS plačiai naudojamas buitinių kolonėlių gamintojų manevras. Kitas dalykas su Goto. Produkcija brangi, bet nesu matęs Goto garsiakalbių iškraipymų matavimų. Abejonių kelia konstrukcija ir vienetinė-rankinė gamybos technologija. Žinau, kad Goto garsiakalbiai išsiderina, kad žmonės periodiškai siųsdavo savo kompresinius draiverius gamintojui į Japoniją patikrinti ir sureguliuoti.  Man taip pat kyla abejonių, kad Goto kompresiniai yra mažų iškraipymų šaltinis. Esu kvietęs Vilmantą D. atvykti išmatuoti jo aukštadažnio draiverio iškraipymus, bet bičiulis atsisakė. Būtume palyginę su TAD kompresiniais garsiakalbiais, diskusija įgautų dalykiškumo. Nesiplečiant turime žinoti, kad daugiajuostės AS, o ypatingai didelio jautrio su apvaliais ruporais netenkina Akustikos reikalavimo spinduliuoti garsą iš vieno taško. Vilmanto D. paminėti didelio slopinimo filtrai problemos neišsprendžia, o “programiniai” FIR dalytuvai ateina su specifinėmis problemomis.

      Jei mano vertinimas pasirodė aštrus, skaitytojams siūlau perskaityti ką apie Goto parašę kiti. Žemiau 2 nuorodos į Romythecat.com forumą:
      – apie Goto 505 draiverių „skylę“ dažninėje ir apie Goto garsiakalbių kokybę;
      – apie Goto distribuciją.

      • This reply was modified 2 years, 6 months ago by Belas.
      #9352
      Belas
      Keymaster

        Peržiūrėjau naujausią Aleksandro Lvovičiaus Balajevo. iš Maskvos GAS apžvalgą.
        Šis interviu jau aplink muziką iš failų. Tie patys plačiajuosčiai Ferguson Hill ruporuose iš skaidraus plastiko, o signalas iš MSB SAK. Muzika nebe iš juostinių magnetofonų, bet iš galybės brangiausių skaitmeninių aparatų ir pabaigos nematyti…
        Šį kartą garsas visai prastas, pateisinti įrašymo technologija nepavyktų.
        Pirmoji Elos Fidžerald daina demonstruoja specifinį plačiajuosčių garsiakalbių skambėjimą, bet toliau filmuke esantys įrašai tiktų nebent garso kokybei tolerantiškam melomanui. Kalbu apie įrašo iš Qobuz serverio – filmuko 14:37 epizodas: Hanne Boel – After Midnight. Sunku atpažinti Cassandra Wilson – Strange Fruit ir kitus filmuko įrašus.
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        1. Dideli pinigai kokybiško
        garso negarantuoja.
        2. Tiesiausią kelią surasti padeda žinios.
        3. Kokybiškam muzikos atkūrimui plačiajuosčiai garsiakalbiai yra prastas pasirinkimas, tokių kolonėlių įrašų studijų garso kontrolės kambariuose nepamatysi.
        Maskviečio skaitmena

        • This reply was modified 10 months, 2 weeks ago by Belas.
      Viewing 2 posts - 21 through 22 (of 22 total)
      • You must be logged in to reply to this topic.