Jei nupirksite Altec-19 ir tinkamai restauruosite, jūsų GAS bus geresnė už šiuolaikines buitines už 20 k€, klausysite bet kokią muziką visame dinamikos diapazone. Geri buvo Tannoy Super Red monitoriai su 15″ koaksialiniais, kur taip pat 1“ kompresinis draiveris aliuminio membrana, o deklaruojama dažninė 50 Hz – 20 kHz +/- 4dB. Jei turite daugiau pinigų, griebkite TAD dvijuostes su berilio draiveriais, tvirtais ruporais iš medžio ir labai gerais filtrais. Visi TAD ar Kinoshita studijiniai monitoriai taip pat 2-juosčiai, visi atkuria iki 20 kHz, atkuria muzikos tylą ir koncertinį garsumą. Ruporų garso kontrolė mažina reikalavimus kambariui, todėl sumokėję keliasdešimt tūkstančių, garso turėsite už šimtus k€.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vilmantas D. mums rašo liūdnus laiškus apie didelio jautrio 2-juostes. Bičiulis nepasako kodėl didžiosiose įrašų studijose garso kontrolė ir suvedimas iki šiol atliekamas 2-juosčiais monitoriais? Kodėl mums į muzikos kambarį reikia daugiajuosčių su ultra-AD garsiakalbiais, kodėl Japonijoje, Prancūzijoje, JAV tebegaminamos didelio jautrio buitinės 2-juostės? Daugiajuosčių su kompiuteriniais filtrais konstruktorius Vilmantas vilioja žmones kalbomis apie super-dažninę iki x0 kHz, bet pats toli nukeliavęs nuo garso atkūrimo teorijos? Vilmantas sukonstravo sudėtingą, didelę, brangią GAS, džiaugsmo spalvomis nudažė mūsų audiofilinę padangę, bet daugiajuostės su daug didelių ruporų neatlaiko pagrindinio garso atkūrimo reikalavimo – garso šaltinis turi būti taškinis arba kuo mažesnis.
Linkėdamas komercinės sėkmės, lauksiu Vilmanto D. kvietimo į kolektyvinę jo ir studijinių 2-juosčių monitorių perklausą-konkursą.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kinoshita didieji monitoriai su 2″ TAD TD-4001 beriliniais draiveriais. Išmatuota monitorių dažninė BOP įrašų studijoje rodo glotnią dažninę per visas 10 oktavų:
-
This reply was modified 1 month ago by Belas.