Belas

Forum Replies Created

Viewing 10 posts - 901 through 910 (of 916 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: TIAS: Tokyo International Audio Show #1054
    Belas
    Keymaster

      Geras kolonėles konstruoja šveicaras Sven Boenicke. Mažylės W5 (nuotraukoje priekyje) nenusileido žymiai didesnėms ir brangesnėms AS, skambėjo puikiai. Korpusai išfrezuoti iš medžio gabalo, šone 5.25″ žemadažnis, o priekyje nedidelis plačiajuostis. 10,4×29,3×23,1 3,5 kilogramų lentyninukes galima pastatyti net ant nedidelio stalo šalia kompiuterio. Nepigios (~6000 €), bet kokybė kainuoja…12 5419

      Kambaryje stovėjo švediškos Marten,  amerikiečių Ocean Way Audio, SME, Viola bei kita produkcija.
      Nuotraukoje mažosios W5 ir išmaniai sukonstruotų didžiųjų Boenicke Audio kolonėlių korpuso vidus:
      13 5612

      in reply to: TIAS: Tokyo International Audio Show #1050
      Belas
      Keymaster

        Italų Pathos stiprintuvas:
        11 5409

        Tobulos formos lentyninės:
        14 5565 

        in reply to: TIAS: Tokyo International Audio Show #1045
        Belas
        Keymaster

          Didžiausioje Japonijos parodoje dalyvavo Estelon iš kaimyninės Estijos. Buvo kartu su Daniel Hertz (Šveicarija), Franco Serblin (Italija), Voxativ (Vokietija) ir dar kitais. Kambaryje garsą pavyko subalansuoti, muzika ten maloniai skambėjo.
          9 5408
          Yg Acoustics iš JAV buvo pristatomos su amerikoniškais Krell ir šveicariškais Orpheus stiprintuvais:10 5506

          in reply to: TIAS: Tokyo International Audio Show #1038
          Belas
          Keymaster

            Esoteric (Japonija) gamina sudėtingiausius CD grotuvus. Aukščiausios klasės “Grandioso” grotuvas susideda iš 4 dalių: transporto, atskiro maitinimo bloko ir atskirų SAK kiekvienam kanalui. Esoteric buvo galima paklausyti su vokiškomis Avantgarde ir angliškomis Tannoy “Westminster” kolonėlėmis.
            Geras garsas, bet man kambaryje buvo per garsu.
            7 5546
            8 5536

            in reply to: TIAS: Tokyo International Audio Show #1034
            Belas
            Keymaster

              Luxman japoniškos elektronikos tandemas su Focal akustika iš Prancūzijos.

              5 5395

              Sonus Faber iš Italijos, Audio Research iš JAV, Bladelius iš Švedijos, Burmester iš Vokietijos Wadia iš JAV ir dar keli buvo pristatomi G402 kambaryje:
              6 5403

              in reply to: Muzika-įrašas-atkūrimas #993
              Belas
              Keymaster
                in reply to: Muzika-įrašas-atkūrimas #931
                Belas
                Keymaster

                  Yra teigiančių, kad geriausias garsas ne iš šiuolaikinių skaitmeninių įrašų, bet iš vinilo plokštelių. Sako – užsidedu plokštelę ir ausys atsigauna. Nesvarbu, kad traška, bet didžiausią malonumą suteikia garsas ir plokštelės. Kiti sako, kad aukščiausia kokybė iš juostinių magnetofonų. Kartais muzikos mylėtojai kolonėles patobulina primontuodami ultra-aukštųjų dažnių garsiakalbius, arba atgaivos ausims ieško lempiniuose stiprintuvuose.
                  Neefektyvu, nes eksperimentai brangiai kainuoja. Galima pateisinti teikiamais malonumais, bet kelias į tikslą bus ilgesnis.
                  FB  “Tie, kas klausosi skaitmenos” grupėje vyksta įdomios diskusijos aplink šiuolaikinius failų grotuvus. Ten parašiau nuomonę, bet norėčiau pakomentuoti plačiau.

                  “Malonaus” klausymo reikia ieškoti ne signalo šaltinyje, bet akustikoje. Beveik taisyklė, kad dėl paryškintų aukštųjų dažnių šiuolaikinės kolonėlės skamba aštriai. Buitinių kolonėlių žemieji dažniausiai taip pat būna užkelti. AS darbą įtakoja kambarys, o neparuoštame atsiranda daugybė atspindžių, susidaro labai sudėtingi aukštadažniai akustiniai laukai ir nepanaikinami žemadažniai rezonansai. Pradžioje tai gali patikti, bet ilgiau paklausius klausa pavargsta ir “rekomenduoja” pailsėti.

                  Signalas iš LP grotuvo arba magnetofono turi apribotus žemuosius ir aukštuosius dažnius. Muzikos garsui tai yra filtras, sumažinantis šiuolaikinių kolonėlių ir neparuoštų kambarių dirbtinai sukurtą akustikos lauką. Klausa mažiau varginama ir muzikos mylėtojai džiaugiasi.
                  Mano patirtis sako, kad garso kokybės prasme skaitmeniniai įrašai visapusiškai geresni už senuosius iš magnetofonų arba plokštelių. Šiais laikais nesunku rasti tą pačią muziką abiejuose formatuose. Pernai Vilniaus studijoje klausėme klasikinės muzikos įrašą abiejuose formatuose ir apie signalo formatus padiskutavome su įrašus išleidusiu garso inžinieriumi.
                  Neapsisprendusiems rekomenduoju nepasiduoti bičiulių įtakai ir siūlau patiems giliau patyrinėti. Patarčiau kolonėles rinktis su glotnia dažnine ir skirti pinigų akustiniam kambario pagerinimui.

                  Yra manančių, kad senos kolonėlės buvo geresnės. Buvo visokių, bet buvo labai gerų projektų.
                  Prieš 50 metų sukonstruotos AR-3 buvo labai ilgai gaminamos. Buvo naudojamos įrašų studijose ir namie. Turėjo glotnią ir truputį žemyn besileidžiančią dažninę, bet šiais laikais tokių surasti nelengva. Dėmesį siūlyčiau koncentruoti į studijose naudojamus garso monitorius. Jei tai bus mažieji (lentyniniai), būtinai skirkite dėmesį kambariui.
                  Apie AR-3 projektą plačiau čia.
                  AR-3-kompiliacija

                  • This reply was modified 4 years, 9 months ago by Belas.
                  in reply to: Priežiūra, remontas, tobulinimas #907
                  Belas
                  Keymaster

                    Po rekonstrukcijos Altec 19 garsas mane pilnai tenkino. Jei ne naujas projektas, muziką iki šiol klausyčiau per aktyvines Altec-19.

                    ARCAM_CPsmall

                    in reply to: Priežiūra, remontas, tobulinimas #904
                    Belas
                    Keymaster

                      Konstruojant garso sistemą Nida, ištyriau korpuso vidaus garso slopinimo įtaką, sugrįžau prie Altec 19 ir pakoregavau akustinį slopinimą:

                      Altec-Lansing-ir-Nida

                      • This reply was modified 1 year, 7 months ago by Belas.
                      in reply to: Didelis jautris – kas tai? #856
                      Belas
                      Keymaster

                        Audiofilo siekis yra ne tik paklausyti įrašą, bet pilnai atkurti jį. Geriausiai mus patenkintų didžiųjų garso įrašų studijų įranga, todėl mėgstame į jas pasidairyti.

                        S. Kinoshita Japonijoje įkūręs Rey Audio ir tai vienas žinomiausių tolimojo lauko studijinių monitorių gamintojas.  Pasaulyje daugybė didelių įrašų studijų, kur garso kontrolės kambariuose įrengti Kinoshita didelio jautrio dvijuosčiai garso monitoriai. Studijų sąrašas čia, o plačiau apie Kinoshita monitorius skaitykite čia.
                        Su S. Kinoshita darbuojasi amerikietis Tom Hidley, suprojektavęs apie 600 įrašų studijų.  Pastarasis su Glenn Phoenix JAV įkūrę Westlake Audio įrašų studijų tinklą. Westlake Audio taip pat gamina įvairiausių modelių aukščiausios klasės studijinius monitorius.

                        Viena didžiausių pasaulyje BOP įrašų studija su Kinoshita monitoriaisBOP Studio One

                        • This reply was modified 4 years, 5 months ago by Belas.
                      Viewing 10 posts - 901 through 910 (of 916 total)